loading...
آنلاین
ali بازدید : 17 شنبه 02 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید شلوار زنانه کد 3021 


قیمت : 71000 تومان


برند : Miscellaneous


خرید پستی شلوار زنانه کد 3021 


قیمت شلوار زنانه کد 3021 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



شلوار زنانه کد 3021


 



 


ساده و راحت

شلوارها در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند و هرکدام طرفداران خاص خود را دارند. بسته به نوع سلیقه افراد و ست کردن آن با دیگر لباس‌ها شلوار متناسب انتخاب می‌شود. این مدل از شلوار زنانه فرمی جذب دارد که می‌تواند مورد توجه اکثر بانوان شیک پوش و باسلیقه قرار گیرد. شلوارهای کشی و جذب نسبت به شلوارهای جین، کتان و... راحت‌تر بوده و به راحتی با بیشتر کفش‌ها ست می‌شوند. به همین دلیل از این مدل می‌توان برای مهمانی‌ها‌ی خودمانی، محیط بیرون و منزل استفاده کرد. این شلوار از پارچه تک رنگ مشکی و الیاف نخی تهیه شده است و کیفیت خوبی به همراه دارد. لازم به ذکر است، کمر این شلوار کشی است و فاقی متوسط دارد. شلوار دو طرح جیب در قسمت جلو دارد که به زیباتر دیده شده آن کمک کرده است. اگر به دنبال شلواری ساده، راحت و در عین حال شیک هستید، کد 3021 به شما پیشنهاد می‌شود.

ایده‎آل برای استفاده روزمره

 

 

یک شلوار یا لگینگ ساده، ایده‎آل برای استفاده در تمامی فصول سال. الیاف بسیار نرم و لطیف مانند این محصول پاها را در هر دما و شرایط آب و هوایی گرم نگه می‌دارد. کمر و دم‌پای این شلوار کشی است و با داشتن فاق متوسط امکان گرم نگه داشتن شکم و کمر را هم فراهم می‌کند. هنگامی که یک شلوار یا شلوارک پوشیدید و پس از چند دقیقه به سرعت لباس دیگری را جایگزین آن کردید، مطمئن باشید که در بیشتر موارد علت چیزی نیست جز یک کمر غیراستاندارد. زیپ، دکمه، بند و... همه عواملی دست‌وپاگیر برای یک شلوار هستند که بیشتر برای زیبایی و ظاهری متفاوت روی شلوار دوخته شده‌اند. هیچ چیز مهم‌تر از یک کمر کشی نرم و راحت نیست، کشی که در عین حال مقاوم هم است و به ناحیه کمر و شکم فرد فشار وارد نمی‌کند .رویه این لگینگ ساده و به رنگ مشکی است که امکان استفاده از آن به صورت روزمره و با انواع لباس‌ها حتی زمستانی را آسان می‌کند. شلوار زنانه کد 3021 با داشتن فرم جذب و فیت بسیار زیبا، برای همراهی با انواع بوت و نیم‌بوت هم انتخاب مناسبی خواهد بود. گفتنی است، جنس این شلوار نخی است و الیاف آن باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی نمی‌شود. برای این که الیاف شلوار دوام بیشتری داشته باشد بهتر است آن را در آب سرد با حداکثر دمای 30 درجه سانتی‌گراد شست‌وشو کنید.


 


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 



 



تصاویر بیشتر


 



شلوار زنانه کد 3021
شلوار زنانه کد 3021
شلوار زنانه کد 3021


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.






 


 


خرید شلوار زنانه کد 3021 ارزان , شلوار زنانه کد 3021 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی شلوار زنانه کد 3021 ,خرید اینترنتی شلوار زنانه کد 3021, خرید شلوار زنانه کد 3021 با قیمت 71000 ,خرید شلوار زنانه کد 3021 فقط 71000 ,خرید Miscellaneous شلوار زنانه کد 3021 ,خرید Miscellaneous با قیمت 71000,kharid شلوار زنانه کد 3021, gheymat شلوار زنانه کد 3021  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو